رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵
  • الخميس ۲۶ جماد أول ۱۴۳۸
  • 2017 Thursday 23 February

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : دکتر برزیگر، طی حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، برای مدت چهار سال به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان که بالاترین مرجع و ارگان تصمیم گیری دانشگاه می باشد، منصوب گردید. در حکم شماره ۱۰۰/۳۹ مورخ ۹۵/۰۱/۲۵  دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، […]

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : دکتر برزیگر، طی حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، برای مدت چهار سال به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان که بالاترین مرجع و ارگان تصمیم گیری دانشگاه می باشد، منصوب گردید.

در حکم شماره ۱۰۰/۳۹ مورخ ۹۵/۰۱/۲۵  دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید آمده است:

جناب آقای دکتر انوش برزیگر

با سلام؛

در اجرای بند <ج> ماده ۱ قانون تشکیل هیات‌های امنا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید.

امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

گفتنی است دکتر برزیگر در فروردین ۱۳۹۵ طی حکمی به عنوان مشاور دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور در امور پزشکی منصوب شدند.

گیل خبر

Dr-Barzigar-3m

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

یادداشتی از بهنیا ثابت رفتار؛

اعتمادسازی یا اعتمادسوزی؟

بهنیا ثابت رفتار* -  اعتمادسازی یکی از ارکان اصلی توسعه شهری است. در سایه ایجاد اعتمادسازی محلی است که مشارکت و همراهی مردم با مدیران در سطوح بالاتری شکل می گیرد و آستانه تحمل در مقابل مشکلات و نارسایی های موجود به امید حرکت رو به توسعه افزایش می یابد. در نتیجه در مسیر دستیابی به اهداف برند سازی و ایجاد فرصت های اقتصادی موانع کمتری ایجاد می شود. اما در نقطه مقابل اعتمادسازی، آسیبی به نام "اعتمادسوزی" وجود دارد. اعتمادسوزی می تواند ارتباط معناداری با ذهنیت ایجادشده در مردم در راستای اعتمادسازی داشته باشد. شاید زمانیکه یک مجموعه تصمیم به ایجاد اعتمادسازی محلی می کند به مراتب بیش از زمانی که چنین قصدی ندارد در معرض اعتمادسوزی قرار می گیرد و توقع ایجادشده سبب می شود نواقص و نارسایی ها بیشتر به چشم بیاید و اعتمادی که تا حدی پیش از این ایجاد شده است، به شدت آسیب ببیند. زمینه های بروز چنین پدیده ای در میان رشتوندان در مقابل مجموعه شهرداری رشت که مدتی است تلاش می کند در راستای اعتمادسازی محلی گام بردارد وجود دارد. که در ادامه به دلایل آن می پردازیم. تحقیقات نشان می دهد با توجه به اینکه ویژگی های محیط شهری تقریبا ثابت است، ویژگی های اعتمادشونده و اعتماد کننده نقش اصلی را در ایجاد اعتماد به مدیریت شهری ایفا می کنند. بر اساس این مدل، اگر بخواهیم رابطه شهرداری رشت با شهروندان را در دوره حضور سید محمدعلی ثابت قدم مد نظر قرار دهیم، نمی توانیم انتظار ایجاد اعتماد کامل به مدیریت شهری را داشته باشیم به این دلیل که برای هریک از  مهم ترین ویژگی های اعتماد شونده (مدیریت شهری) مثالی نقض و یا حداقل یک علامت سوال چالش برانگیز داریم که آسیب بسیاری به اعتمادسازی محلی وارد می کند.  نتایج این تحقیق نشان می دهد: "توانایی انجام وظایف" مهم ترین مولفه در میان ویژگی های مدیریت شهری است. عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه کارکنان بخش های مختلف از جمله نیروهای زحمتکش آتش نشانی، پاکبانان، پرسنل حوزه فضای سبز، بازرسان تاکسیرانی، رانندگان اتوبوس و ... که از اولیه ترین وظایف هر شهرداری است و یا به عنوان مثال مشکلات ناشی از برف نیم متری در روزهای اخیر و عدم خدمات رسانی مناسب از جمله مواردی است که سوالات زیادی را در ذهن شهروندان ایجاد کرده است. آیا پیاده راهی که در ابتدای عمر خود با کفپوش های بی کیفیت روزگار می گذارند، آن هم وقتی هزینه قابل توجهی برای ساخت آن شده است، نشان از عدم توانایی در انجام وظایف به طور صحیح ندارد؟ آیا اجرای آسفالت های ضعیف که مورد انتقاد اعضای شورا و شهروندان قرار می گیرد آن هم در شرایطی که نسبت به گذشته هزینه بیشتری برای آن می شود و کمیت آن هم به صورت ملموس بالا می رود نشانی از ناتوانی در انجام وظایف ندارد؟ حداقل این است که نظارت کافی در این موارد صورت نگرفته است. البته از آنجا که قصد ندارم در این تحلیل به بیان تمامی مشکلات موجود ...

آخرین اخبار