رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January
رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای رشت مطرح کرد:

پرداخت بخشی از حقوق های معوقه در روزهای آینده

حرف تازه : رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت، صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر، به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه پرداخت. فاطمه شیرزاد با بیان اینکه در چند وقت اخیر تاخیرهایی در پرداخت حقوق های به حق […]

حرف تازه : رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت، صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر، به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه پرداخت.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه در چند وقت اخیر تاخیرهایی در پرداخت حقوق های به حق کارکنان شهرداری و بخش خصوصی آن وجود داشته است گفت : با توجه به جلسات تاکیدی که با شهردار داشتیم و با تاکید همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت به خصوص کمیسیون بودجه، اقداماتی در این راستا صورت گرفت.

وی اظهار داشت: حقوق آبان ماه کارگران رفت و روب و فضای سبز ۵ منطقه پرداخت شده است و در دوروز گذشته در منطقه ۵ حقوق آذر ماه نیز پرداخت شد. چهار منطقه دیگر در کمتر از یک هفته حقوق آذرماه این بخش را می پردازند.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرداری رشت در خصوص بیمه ها نیز گفت: مشکل بیمه نیروهای رفت و روب و فضای سبز در ۵ منطقه رفع شده است و بیمه کارگران مشکلی ندارد. 

فاطمه شیرزاد در خصوص سایر معوقات توضیح داد: در مورد بحث ۹ ماه حقوق معوقه مربیان ورزشی سازمان فرهنگی، بازرسین تاکسیرانی، نگهبانان و نیروی انتظامی ظرف ۱۰ روز آینده بخشی از پراخت ها انجام می شود.

وی افزود: شهردار قول داده است تا بهمن ماه تمامی کسورات گذشته در حوزه حجمی و مربیان ورزشی و غیره حل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه در بحث بیمه و همچنین حقوق های معوقه تذکر جدی داده ایم تصریح کرد: بحث تهاتر در صحن شورا مطرح شد و باید با سرعت بیشتر پیگیری شود چون بیماری خبر نمی کند.

فاطمه شیرزاد با اشاره به زحمات سیدرضا موسوی روزان در پایان گفت: ابتدا باید معوقات پرداخت شود و مدیران مناطق نیز نباید غیر از حقوق کارکنان و نیروهای حجمی در جای دیگری هزینه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار