رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January

حرف تازه : سعیدحسنی پور مربی تیم ملی امید کاراته در یادداشتی ارسالی به لزوم توجه جدی به انتخابات فدراسیون کاراته اشاره کرده است. متن ارسالی به شرح زیر است: انتخابات فدراسیون کاراته و لزوم توجه جدی به آن؛ آرزوی اهالی کاراته ،عزت سربلندی و افتخار این رشته است.از بالاترین مقام اجرایی فدراسیون تا پیشکسوتان […]

حرف تازه : سعیدحسنی پور مربی تیم ملی امید کاراته در یادداشتی ارسالی به لزوم توجه جدی به انتخابات فدراسیون کاراته اشاره کرده است.

متن ارسالی به شرح زیر است:

انتخابات فدراسیون کاراته و لزوم توجه جدی به آن؛

آرزوی اهالی کاراته ،عزت سربلندی و افتخار این رشته است.از بالاترین مقام اجرایی فدراسیون تا پیشکسوتان ،مربیان ،داوران و قهرمانان تیم ملی و همه افرادی که در دوردست ترین نقاط کشور عزیزمان دوستدار ورزش کاراته هستند ،همه و همه آرزویشان آرامش داخلی و افتخار آفرینی در آوردگاههای بین المللی است.خدا را شکر کاراته در طول تاریخ به ویژه در چند سال اخیر همیشه باعث فخر و غرور ورزش کشورمان بوده است.

در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون کاراته قرار داریم اینجانب نیز به نوبه خود و به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته آرزو میکنم باتوجه به در پیش رو بودن رویدادهای مهم بازیهای آسیایی و المپیک در سال های آتی،بهترین و اصلح ترین شخص برای تصدی این جایگاه توسط اهالی کاراته انتخاب شود.

بنده برای تمامی کاندیداهای محترم آرزوی توفیق دارم و به همه بزرگواران احترام میگذارم و از وزارت ورزش و جوانان خواهشمندم که زمینه حضور را برای همه کاندیداها به صورت یکسان فراهم کند تا انتخابات به دور از حاشیه و در کمال مودت و دوستی برگزار شود و ما شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم.

مدت یک سال و اندی است که فدراسیون مهم کاراته با سرپرست اداره می شود که انصافا سرپرست فدراسیون عملکرد مناسب و خوبی داشته است،جا دارد از وی برای تلاشهایی که طی این مدت برای این رشته متحمل شده اند تشکر کنیم و امید داریم که از کاراته خاطرات خوبی داشته باشند.

یکی از ویژگی های خوب سرپرست فدراسیون که همیشه در صحبت هایش به آن تاکید دارد ،لزوم توجه هر چه بیشتر به برگزاری هر چه بهتر انتخابات است ، که این امر نیازمند تشکیل مجمع مناسب با اعضای شایسته است.

خوشبختانه تلاشهای خوبی صورت گرفت اما در دقت انتخاب اعضای مجمع انتظار بیشتری میرفت و نگاهی کارشناسانه تر مطلبید.

تغییر ناگهانی اعضا مجمع حس نگرانی و ناراحتی را به بخشی از جامعه کاراته منتقل کرد ،بدون شک عدم حضور سرمربی تیمی که قهرمان جهان شد به عنوان نماینده مربیان و بازیکنی که ٢ مدال طلا را در مسابقات جهانی برای کشورمان به ارمغان آورد به عنوان نماینده بازیکنان از نقاط ضعف انتخاب اعضای مجمع می باشدکه نباید در این بخش سلیقه ای عمل شود.

بر این باوریم که تمامی اهالی محترم جامعه کاراته بعد از انتخابات به فرد منتخب احترام گذاشته و دست در دست یکدیگر برای اعتلا و توسعه این رشته از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد اما این امر میسر نمیشود مگر اینکه در انتخابات پیش رو از همه پتانسیل کاراته استفاده شود.

به قلم سعید حسنی پور

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار