رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January

حرف تازه : واکنش بازیگران سینما به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی: ۱- بهنوش بختیاری بازگشت همه به سوی اوست….تسلیت و روحشان شاد و یادشان گرامی ۲- سحر قریشی تسلیت به مردم سرزمینم ایران بزرگ مردِ محبوبِ نسلِ من دارِ فانى را وداع گفت ۳- مهراوه شریفی نیا ناگهانى و ناگوار روحشون شاد ۴- بهروز ارجمند […]

حرف تازه : واکنش بازیگران سینما به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی:

۱- بهنوش بختیاری
بازگشت همه به سوی اوست….تسلیت و روحشان شاد و یادشان گرامی

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۲- سحر قریشی
تسلیت به مردم سرزمینم ایران
بزرگ مردِ محبوبِ نسلِ من دارِ فانى را وداع گفت

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۳- مهراوه شریفی نیا
ناگهانى و ناگوار
روحشون شاد

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۴- بهروز ارجمند
بدرود مرد بزرگ

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۵- رضا کیانیان صفحه اینستاگرام خود را سیاه کرد:

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۶- مهدی سلطانی
من مى روم…تو مى روى… او رفت… آنها مى روند… همه مى رویم

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۷- امیر مهدی ژوله

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۸- رامبد جوان
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، را به همه ملت ایران تسلیت عرض میکنم

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۹- مهتاب کرامتی
وای که چقدر ما ملت حافظه تاریخی کوتاهی داریم،چه زود همه چیز را فراموش میکنیم!

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۰- حسین پاکدل
مردان بزرگ محصول یک زمانند براى تمام زمان ها…
و او تازه آغاز شد.

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۱- مهران مدیری
درگذشت رئیس تشخیص مصلحت نظام ، جناب آقای هاشمی رفسنجانی را به تمامی مردم ایران تسلیت عرض میکنم

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۲- نیکی کریمی
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام به دلیل سکته قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
روحش شاد

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۳- آنا نعمتی
تسلیت به مردم ایران
یادم میاد اولین باری که حق رای داشتم با هیجان زیاد همراه خانواده به اقای رفسنجانی رأی دادم. انگار دیروز بود.

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۴- ریما رامین فر
سردار سازندگی روحت شاد

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۵- جواد رضویان
به نام حضرت حق؛
خدا نگهدار آقاى هاشمى رفسنجانى ،

یاحق.

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۶- رضا توکلی
تسلیت. فارغ از هر عقیده سیاسى که داشته باشیم. اثار ماندگار آدمهاى بزرگ و اثر گذار در تاریخ ثبت خواهد شد. روحش شاد

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۷- بیژن بنفشه خواه
فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی رو مخصوصا خدمت خانواده محترمشون تسلیت عرض می کنم، خدا رحمتشون کنه

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

۱۸- آرام جعفری
دلمان تنگ میشود،سردار سازندگى،روحتان شاد…

تصاویر/ واکنش بازیگران سینما به درگذشت هاشمی

فرادید

 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار