رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January
پاسخ های شهردار به طرح سوال اعضای شورا:

تهاتر معوقات بیمه پرسنل / امسال سه برابر سال ۹۳ آسفالت شده است

حرف تازه: شهردار رشت در جلسه امروز شورای شهر رشت درمورد تاخیر پرداخت حقوق کارکنان گفت: ما تقسیمات خودمان را به صورت مورد به مورد ارائه کردیم. در بحث حقوق پرسنل در ماه آذر مشکلی نبوده و پرداخت شده است. معوقات بیمه پرسنل طی تواقفنامه ای که به پیوست مشاهده کردید طی تهاتری انجام خواهد […]

حرف تازه: شهردار رشت در جلسه امروز شورای شهر رشت درمورد تاخیر پرداخت حقوق کارکنان گفت: ما تقسیمات خودمان را به صورت مورد به مورد ارائه کردیم. در بحث حقوق پرسنل در ماه آذر مشکلی نبوده و پرداخت شده است. معوقات بیمه پرسنل طی تواقفنامه ای که به پیوست مشاهده کردید طی تهاتری انجام خواهد گرفت. 

ثابت قدم تاکید کرد: کلیات معوقات نیروهای حجمی در انتهای بهمن ماه صفر خواهد شد اما حقوق آبان و آذر آن ها در پایان دی ماه صفر خواهد شد. بحث نیروهای حجمی فضای سبزی منطقه یک هم طبق برنامه زمان شده اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در منطقه دو هم تا پایان دی ماه حقوق معوقات آذرماهی ها را پرداخت خواهیم کرد. در منطقه ۳ هم معوقاتی باقی مانده است که به مانند منطقه ۲ تا پایان دی ماه پرداخت خواهد شد. 

شهردار رشت افزود: در منطقه پنج هم تا بیست و سوم حقوق آذرماه پرداخت خواهد شد و در سازمان آتش نشانی هم بحث تهاتر بیمه را انجام خواهیم داد.در سازمان های پارکها، زیباسازی، مشاغل شهری هم مشکلی نداریم. در سازمان عمران، سازمان فرهنگی و ورزشی و سازمان پسماند هم تا بیست و سوم دی ماه معوقات انجام خواهد گرفت. در سازمان تاکسیرانی معوقات تا پایان دی ماه پرداخت می شود.

شهردار رشت ادامه داد: در اسلاید مشخص است که نظام پرداختی که ما قول داده بودیم انجام خواهد گرفت را نشان دادیم که در بعضی جاها پرداخت حقوق ها زودتر از موعد هم انجام گرفته است.

ثابت قدم بیان کرد: توافقی که با تامین اجتماعی منعقد کردیم در قالب یک تهاتر بدهی های انباشته شده از سال های قبل شهرداری پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۳ حدود ۴۶۲ هزار مترمربع در رشت آسفالت انجام شده بود اظهار کرد: سال گذشته یک میلیون و ۶۹ هزار متر مربع آسفالت در رشت انجام شد.

شهردار رشت از انجام ۹۵۸ هزار مترمربع آسفالت تا پایان آذر ماه امسال خبرداد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال بیش از یک میلیون و ۴۸۱ هزار مترمربع آسفالت در رشت انجام می شود که سه برابر میزان آسفالت سال ۹۳ است.

ثابت قدم با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید نسبت به پرداخت حقوق کارکنان اقدام کند بیان کرد: سعی کردیم نظارت خود را بر شرکت های طرف قرارداد شهرداری بیشتر کنیم.

وی در مورد پرسش جمع آوری کیوسک های بانک شهر اظهار کرد: در این مورد نامه نگاری لازم را با دستگاه قضایی انجام دادیم ولی تا کنون پاسخی را دریافت نکرده ایم.

صبح رشت

 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار