رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January

حرف تازه : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیار باقی شتافت.    آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره)، که امروز به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. تکمیلی// *رئیس جمهوری در بیمارستان شهدای تجریش حضور پیدا کرد. *مردم هم اکنون مقابل […]

حرف تازه : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیار باقی شتافت.

 
 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره)، که امروز به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
تکمیلی//
*رئیس جمهوری در بیمارستان شهدای تجریش حضور پیدا کرد.
*مردم هم اکنون مقابل بیمارستان تجمع کرده اند.
*پیکر آیت الله هاشمی به بیمارستان جماران منتقل شد.
*سه روز عزای عمومی در کشور اعلام شد.
* فرزندان آیت الله از جمله مهدی هاشمی بر پیکر پدر حاضر شدند . 
* معاون وزیر بهداشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل ایست کامل قلبی به بیمارستان منتقل شد و احیای یک ساعت و نیم تیم پزشکی نتیجه بخش نبود.
* در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حضور دوستدارانش در اطراف بیمارستان شهدای تجریش وضعیت ترافیکی در محدوده خ ولیعصر و شریعتی سنگین شد
حضور مهدی هاشمی بر بالین مرحوم هاشمی رفسنجانی
ساعتی از اعلام خبر درگذشت آیت‌الله تگذشته بود که مهدی هاشمی دیگر فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ماشین نیروی انتظامی وارد بیمارستان شد و پس از چند دقیقه با چهره‌ای گریان بیمارستان را به سمت جماران ترک کرد.
دقایقی پس از حضور وی در بیمارستان فائزه هاشمی نیز در محل حاضر شد که هر دو فرزند آیت‌الله با فریاد های اعلام تسلیت مردم حاضر در محل مواجه شدند و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ تن آن دو را تا ابتدای خیابان شریعتی با فریادهای هاشمی هاشمی تسلیت تسلیت  و همچنین عذا عذا ست امروز روز عذاست امروز همراهی می‌کردند.

*آیت الله احمد جنتی درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت.

*حداد عادل: نام آیت‌الله هاشمی با انقلاب همراه بود
*دبیرهیات دولت:  دولت درمورد تعطیلی، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است
*در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حضور شماری از حامیان وی در اطراف بیمارستلن شهدای تجریش وضعیت ترافیکی در محدوده خیابان ولیعصر و دکتر شریعتی سنگین شد.
*زیباکلام: هاشمی رفسنجانی صبورانه در برابر تندروی‌ها ایستادگی کرد
*ظریف درگذشت ایت الله هاشمی را تسلیت گفت.
*سید حسن خمینی جواد ظریف، محسن رضایی، محمدرضا عارف، محمدحسین مرعشی، علی‌عسگری هم‌اکنون در این حسینیه حضور دارند.
*لحظه به لحظه بر تعداد مردم در مقابل بیمارستان افزوده می شود.
*حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در حسینیه جماران
*#آیت الله هاشمی به ترند دوم توییتر تبدیل شد.
*رهبر معظم انقلاب درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفتند.
*توییت روحانی در پی درگذشت آیت الله هاشمی
توییت روحانی درباره د رگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
*رئیس دفتر مرحوم آیت الله هاشمی گفت که زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی سه شنبه است اما هنوز محل دفن پیکر ایشان مشخص نشده است.
«حرف تازه» درگذشت این یار راستین امام (ره) و رهبری، استوانه نظام جمهوری اسلامی، اسوه صبر و شکیبایی را به ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید. 
انتخاب

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار