رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January
نماینده ولی فقیه در گیلان:

نوبخت به مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند

حرف تازه : نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: روسای قوا نباید مسائل خود را در رسانه‌ها بیان کنند و این امر موجب تحقیر ما در مقابل دشمنان می‌شود. آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور، وزرا و مسؤولان به‌مناطق مختلف […]

حرف تازه : نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: روسای قوا نباید مسائل خود را در رسانه‌ها بیان کنند و این امر موجب تحقیر ما در مقابل دشمنان می‌شود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور، وزرا و مسؤولان به‌مناطق مختلف موجب آشنایی آنها از نزدیک با مشکلات مردم می‌شود، اظهار کرد: مردم انتظار دارند با توجه به رفت و آمد مسؤولان مشکلاتشان برطرف شود.

وی به کمبود بودجه در گیلان اشاره کرد و افزود: نمی‌دانیم وضعیت مذکور تنها در گیلان وجود دارد یا اینکه در استان‌های دیگر نیز حاکم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فعالیت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) در رشت اشاره کرد و گفت: درخواست تأمین اعتبار برای حوزه علمیه مذکور کردیم که پس از مدتی اعتبارات مورد نیاز را به نصف و یک پنجم کاهش دادند.

قربانی با بیان اینکه برجام اجرایی شده و صادرات نفت از روزانه ۴۰۰ هزار بشکه به حدود سه میلیون بشکه افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: برنامه‌های صادراتی کشور بهتر شده اما در مقام عمل بهبودی را مشاهده نمی‌کنیم.

وی به تبلیغات گسترده دولت در صدا و سیما و رسانه‌ها مبنی بر بهبود شرایط اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به وضعیت موجود در جامعه مردم نسبت به تبلیغات انجام شده بی‌اعتماد می‌شوند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه نباید کاری کنیم مردم نسبت به عملکرد مسؤولان بی‌اعتماد شوند، خاطرنشان کرد: کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبروی ملت خود را بردند اما اکنون رادیوهای بیگانه دعوای بین رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه ما را مطرح می‌کنند.

قربانی خواستار برطرف کردن مسایل بین رؤسای سه قوه در کشور شد و اظهار کرد: روسای قوا نباید مسایل خود را در رسانه‌ها بیان کنند و این امر موجب تحقیر ما در مقابل دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا حدی می‌توانیم از عملکرد دولت دفاع کنیم، یادآور شد: اگر مشکلات از حد بگذرد نمی‌توانیم از مسؤولان دفاع کنیم ضمن اینکه مسؤولان باید کشور را آرام نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شاهد حمله مسؤلان نسبت به همدیگر هستیم و این رفتار در نظام اسلامی پسندیده نیست.

وی با ابراز گلایه از نوبخت، خطاب به واعظی گفت: گله‌مندی ما را به رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت برسانید، نوبخت به وضعیت و مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند و از او گلایه داریم.

قربانی با بیان اینکه خداوند به مسؤولان ما سعه‌صدر و توانمندی دهد تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: روزانه نامه‌ها و مراجعه‌کنندگان بسیاری در مورد بیکاری داریم اما پاسخی برای آنها نداریم و امیدواریم دولت تدبیر و امید نه با حرف بلکه با عمل امید را به جامعه برگرداند، ما مدافع دولت و نظام هستیم.

فارس

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار