رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Tuesday 17 January
با دعوت مسئولان عالی‌رتبه عراقی صورت گرفت؛

سفر آیت‌الله حسینی اشکوری به عراق و دیدار با نوری المالکی

حرف تازه : نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت مسئولان عالی‌رتبه عراقی به این کشور سفر کرد. به گزارش حرف تازه، دبیر و مشاور رسانه‌ای آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: آیت‌الله حسینی اشکوری به اتفاق هیات همراه با توجه به دعوت مسئولان عالی‌رتبه عراق […]

حرف تازه : نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت مسئولان عالی‌رتبه عراقی به این کشور سفر کرد.

به گزارش حرف تازه، دبیر و مشاور رسانه‌ای آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: آیت‌الله حسینی اشکوری به اتفاق هیات همراه با توجه به دعوت مسئولان عالی‌رتبه عراق به این کشور سفر کرده است.

سیدرضا میرپور به حساسیت سفر مذکور اشاره کرد و افزود: مسؤولان عراقی از سفر آیت‌الله حسینی اشکوری به این کشور مشتاقانه استقبال کردند.

وی با بیان اینکه قرار بود آیت‌الله حسینی اشکوری با توجه به حساسیت موقعیت امنیتی عراق تنها با تعدادی از مسئولان این کشور دیدار داشته باشد، تصریح کرد: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار دیدار با مردم، طلاب و همچنین مدافعان حرم در عراق شده است.

این مسؤول به دیدار آیت‌الله حسینی اشکوری با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانونی عراق اشاره کرد و گفت: دو مسئول پیرامون مسائل منطقه با همدیگر گفت‌وگو کردند.

میرپور با اشاره به برگزاری جلسه‌ها و دیدارهای آیت‌الله حسینی اشکوری با مسؤولان کشور عراق، یادآور شد: تلاش می‌کنیم دیدارها و ملاقات‌های نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در عراق به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار