رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January

حرف تازه : رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برخی افراد خودسر تحت عنوان کارشناس این هیات به هولدینگ‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند در حالی که از سوی هیات برای آنها حکمی صادر نشده است. جبار کوچکی‌نژاد در واکنش به مراجعه برخی افراد ناشناس به هلدینگ‌های وابسته به صندوق […]

حرف تازه : رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برخی افراد خودسر تحت عنوان کارشناس این هیات به هولدینگ‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند در حالی که از سوی هیات برای آنها حکمی صادر نشده است.

جبار کوچکی‌نژاد در واکنش به مراجعه برخی افراد ناشناس به هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و معرفی خود به عنوان کارشناسان منسوب هیات تفحص مجلس از این صندوق اعلام کرد: در بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون هیچ کارشناسی را منصوب و اعزام نکردیم و کسانی که به این عنوان مراجعه می‌کنند مورد تایید هیات تفحص نیستند.

او گفت: متاسفانه برخی افراد به صورت خودسر به هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند در حالی که اگر هیات تفحص قصد داشته باشد کارشناسی را برای بررسی امور معرفی کند ، قطعا این مهم با ابلاغ رسمی از سوی هیات تفحص انجام می‌شود.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه هر گونه اظهارنظر و اعلام مواضع و اخبار مربوط به این تفحص از طریق سخنگو یا رئیس هیات تحقیق و تفحص انجام می‌شود، گفت: لازم است هر گونه اطلاعات و اخباری که بعضا در این رابطه از طرف افرادی به جز سخنگو و رئیس هیئت اعلام می‌شود را تکذیب کنیم.

کوچکی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا قصد بررسی موضوع مراجعه این افراد به عنوان کارشناس تفحص را ندارید، گفت: کارشناسانی مراجعه کرده بودند و ما نیز انتساب آنها به هیات تفحص را تکذیب کردیم اما وظیفه نداریم جلوی کسی را بگیریم بلکه صرفا موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در همین ارتباط محمود صادقی از اعضای هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برخی افراد خودسرانه به هولدینگ‌ها یا مراکز وابسته به صندوق مراجعه می‌کنند و با معرفی خود به عنوان کار‌شناس هیات تفحص، مداخلاتی انجام می‌دهند و این در حالی است که لازم است نظمی برای انجام این تفحص‌ها برقرار شود.

ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار