رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Tuesday 17 January

حرف تازه : حسین شریعتمداری مشهور به «سردار قلم اصولگرایان» باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته، حامی ششدانگش بوده و صرفاً در برخی جزئیات با او همرای نبوده! در واقع او تنها از پس مناظرات و مصاحبه […]

حرف تازه : حسین شریعتمداری مشهور به «سردار قلم اصولگرایان» باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته، حامی ششدانگش بوده و صرفاً در برخی جزئیات با او همرای نبوده! در واقع او تنها از پس مناظرات و مصاحبه ها و مقالات «یکطرفه» برآمده و چون جوابی بر او نیامده، پس به حق به «سردار قلم» مشهور شده است!

به گزارش حرف تازه به نقل از سرویس سیاسی «انتخاب»؛ شریعتمداری اما شب گذشته یکی از معدوددفعاتی بود که فردی مقابلش نشست که مخالف تمام قد نگاه و منش تندروانه ی وی بود. مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری& دبیر کل حزب مردمسالاری و نماینده مجلس در برنامه شب گذشته متن حاشیه در برابر حسین شریعتمداری نشست. گو آنکه کواکبیان، در برابر شریعتمداری خیلی بیشتر می توانست لب به سخن بگشاید و تناقضات ذهنی او را در برابر چشم میلیون ها ایرانی، آشکار سازد، اما به هر شکل، یا نخواست  یا فرصت اندک برنامه تلویزیونی، به او اجازه چنین کاری نداد. شاید اگر تلویزیون اجازه می داد یک چهره مسلط تر و تام عیار رسانه ای اعتدالگرا یا اصلاح طلب در برابر شریعتمداری حاضر شود، شریعتمداری (که بی حوصله تر و کم ظرفیت تر از آنچه بود که تصور می شد) زودتر از موعد برنامه زنده را تعطیل می کرد!
اما چه شیرین است، وقتی حسین شریعتمداری از «سند» و «مستندات» سخن می گوید! دائم می گفت: اقای کواکبیان مستند سخن بگویید! چنان حرف می زد، گویی او مدیر روزنامه ای نیست که هر روز صدها دروغ نثار منتقدانش می کند و سندی هم اراِئه نمی دهد! «سند» در قاموس کیهانیان، همان چیزیست که که قبلتر در «کیهان» منتشر شده! وقتی منتشر می شود، اسمش می شود «سند»! به همین سادگی! بنابراین، کواکبیان حق ندارد حرفی بزند،چون سندی همرهش نیست! اما جناب شریعتمداری حق دارد هر آنچه می خواهد بگوید! چون از دهان مبارکش خارج شده، پس اسمش سند است!
بگذارید برسیم به همان بحث «سند»! یکی از دهها بحث دروغی که از زبان مستند جناب شریعتمداری خارج شد، دلار ۳۱۰۰ تومانی در دوران احمدی نژاد بود! وقتی شریعتمداری دلار ۴۰۰۰ تومانی دولت روحانی را تقبیح کرد، کواکبیان دلار ۳۶۰۰ تومانی احمدی نژاد را یادآوری کرد که ظرف چند ماه، از ۱۲۰۰ تومان به این عدد رسیده بود! اما دکتر شریعتمداری به نیابت از دکتر احمدی نژاد، ضمن تکذیب دلار ۳۶۰۰ تومانی در دولت قبل، ادعا کرد که در دولت احمدی نژاد، دلار نهایتا به عدد ۳۱۰۰ رسید نه ۳۶۰۰! و در ادامه از کواکبیان خواست، مثل او مستند سخن کند!
برای پاسخ به همین تک ادعای «مستند»!! جناب شریعتمداری، به سند بانک مرکزی دوران احمدی نژاد و همچنین خبر روزنامه کیهان در سال ۹۱ در مورد دلار ۳۶۰۰ تومانی اشاره مختصری می کنیم و چون در قاموس کیهانیان، «سند همان چیزیست که در کیهان منتشر می شود»، پس وجدان همواره بیدار جناب شریعتمداری را به مستندات مذکور جلب می کنیم:
وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!
در این خبر، کیهان در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ با افتخار تمام از از کاهش ٧۵ تومانی قیمت دلار خبر داده که تازه به قیمت ٣۶۴٠ تومان رسیده است! یعنی ۵۴٠ تومان بیشتر از ادعای دروغین شریعتمداری ! و این یعنی یکی از هزاران جعلیات به اصطلاح مستند شریعتمداری که با فراموشی ویژه جنابش، مخلوط شده است!
وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!
سند بانک مرکزی دوره احمدی نژاد

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار