رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January

حرف تازه : بیمه ایران نخستین بار به یک مصدوم سانحه تصادف در گیلان بیش از یک میلیارد تومان دیه پرداخت کرد . به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل بیمه ایران در گیلان با بیان اینکه دیه مرد ۶۵ ساله ای که فروردین سال ۹۴ در یکی از خیابان […]

حرف تازه : بیمه ایران نخستین بار به یک مصدوم سانحه تصادف در گیلان بیش از یک میلیارد تومان دیه پرداخت کرد .

به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل بیمه ایران در گیلان با بیان اینکه دیه مرد ۶۵ ساله ای که فروردین سال ۹۴ در یکی از خیابان های رشت تصادف کرده بود امروز کامل پرداخت شد گفت: با توجه به اینکه این مرد پس از تصادف ، به کما رفته و تمامی اعضای بدنش از کار افتاده ، بر اساس حکم قضایی ، و تعدد دیات برای تک تک اعضای بدنش ، جمعا ۶ برابر دیه کامل یک انسان یعنی ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به وی دیه تعلق گرفت .

حجت الله فلکیان همچنین با بیان اینکه بخشی از این دیه یعنی حدود ۴۵ میلیون تومان چهار ماه بعد از تصادف به خانواده مصدوم پرداخت شد گفت : امروز هم با ارائه چکی به مبلغ ۹۷۴ میلیون تومان تمام مبلغ دیه تعیین شده به پسر مرد مصدوم به عنوان کفیلش پرداخت شد.

وی افزود : در حال حاضر دیه یک انسان کامل در ماههای عادی سال ۱۹۰ میلیون تومان و در ماههای حرام ۲۵۳ میلیون تومان است که با توجه به گران بودن مبلغ بیمه ضرورت دارد رانندگان ، بیمه شخص ثالث خودروهایشان را جدی بگیرند . 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار