رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Tuesday 17 January

حرف تازه : گفتگوی اختصاصی گیلان تایمز با بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه گیلان تایمز، دلیل اصلی تعطیلی سایت حرف تازه چه بود؟ ثابت رفتار، خب بحث تعطیلی حرف تازه چند تا مسئله مختلف بوده که می توان مهم ترین آن  مبحث  نوع خدمت گذاری در این سایت خبری تحلیلی دانست […]

حرف تازه : گفتگوی اختصاصی گیلان تایمز با بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه

گیلان تایمز، دلیل اصلی تعطیلی سایت حرف تازه چه بود؟
ثابت رفتار، خب بحث تعطیلی حرف تازه چند تا مسئله مختلف بوده که می توان مهم ترین آن  مبحث  نوع خدمت گذاری در این سایت خبری تحلیلی دانست این است که  دوستانی که قبلا در کنار ما بودند و همزمان با اینکه در سایت ما بودند در جای دیگری هم حضور داشتند و متاسفانه خط دو تا سایت که به تقابل رسیده بود و از آنجایی که ما کلا به دنبال حاشیه سازی و تقابل در این فضا نیستیم یک مدت سایت را تعطیل کردیم و با تیم جدید دوباره شروع به فعالیت کردیم  و مبحث دیگری که می توان به آن اشاره نمود  مشکلات مالی این سایت خبری بوده است که برای خبرنگاران ما پیش آمد و نزدیک به چهار ماه نتوانستیم به این عزیزان پرداختی داشته باشیم. ولی در حال حاضر برای ادامه کار، اسپانسری تهیه کرده ایم تا حدی مسائل را حل و فصل کند.

گیلان تایمز، در حال حاضر در چه فضایی مشغول هستید آقای ثابت رفتار ؟
ثابت رفتار، حرف تازه

گیلان تایمز، همچنان به کار خبری هم مشغول هستید؟
ثابت رفتار، بله خدارو شکر، فعلا حضور داریم  تا زمانی هم که فرصت بودنمان باشد و شرایط آن باشد هستیم، اگر حرف تازه را می بستیم بازم هم در فضای رسانه حضور داشتیم  حالا در قالب یک سایت دیگر یا یک مجموعه ای دیگر کار خبری را ادامه می دادیم.

گیلان تایمز، مشکلاتی که برای بستن حرف تازه بود برطرف شده کاملا؟
ثابت رفتار، عرض کردم بخشی که مربوط به شورای سیاست گذاری است  با تیم جدیدی که بسته شده است با این امید که اتفاق های گذشته رخ ندهند.
و دوستان به سمت تقابل نروند یکی از رسانه های نزدیک به ما هم بودند رسانه ای که بحث تقابل با مارا داشتند و ما اصلا دوست نداشتیم در مقابل آن دوستان قرار بگیریم با خودشان در همان دوران تعطیلی سایت صحبت کردیم و بنده گفتم که  علاقه ای به تقابل ندارم و ترجیح می دهم رسالت خبری را ادامه بدهم و هرکدام از هر مدیری که انتقاد داریم ,انتقاداتمان را مطرح کنیم  و هر جا ایرادی می بینم بنویسیم و هم اگر خوبی  می بینیم بنویسیم ولی به سمت تقابل با همدیگر نرویم .

گیلان تایمز، مدتیه شایعه ای شنیده میشه در مورد حضور شما در انتخابات شورا میتونید در این مورد به من توضیح بدید؟
ثابت رفتار، کاملا تکذیب میکنم.البته یکسری از دوستان ما لطف کردند و در محافل مختلف هم صحبت کردند و پیشنهاد حضور هم دادند، خب چند تا موضوع وجود داره هرچیزی زمانی دارد و من فکر می کنم که وقت آن نرسیده، برای بحث تبلیغات هم خیلی زود است  اگر یک درصد هم کسی قصد ورود داشته باشد الان فکر نمی کنم کسی بخواهد شروع کند (با توجه به اینکه زمان تبلیغات هم نیست این کار را غیر حرفه ای می دانم) و مسئله بعدی که در این خصوص مطرح است حضور در انتخابات شورا شرایط خاص خودش را می طلبد و  باید سرمایه خاصی داشته باشید تا بتوانید ستاد های سطح شهر را از نظر مالی تامین کنید ( تبلیغات را تامین کنید) یا اینکه بتوانید در یک لیستی قرار بگیرید؛ یا اصلاح طلبی یا اصولگرا. یا یک جریانی که  یک اسپانسر خیلی خوب داشته باشد با توجه به این موارد من فکر میکنم فعلا این شرایط فراهم نخواهد بود و من به طور کامل این مطلب را تکذیب می کنم.

.

تشکر می کنم از اینکه وقتتان را در گیلان تایمز گذاشتید آقای بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول پایگاه خبری حرف تازه

این گفتگو را می توانید در لینک های زیر نیز مطالعه کنید:

گیلان تایمز 

صبح رشت 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار