رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Tuesday 17 January

حرف تازه : اعضای جدید شورای سیاست گذاری پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه معرفی شدند. پس از تحولات صورت گرفته در ساختار رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه، بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول این پایگاه خبری اعضای جدید شورای سیاست گذاری این رسانه را معرفی کرد. بر این اساس از این پس آقایان ساعد […]

حرف تازه : اعضای جدید شورای سیاست گذاری پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه معرفی شدند.

پس از تحولات صورت گرفته در ساختار رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه، بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول این پایگاه خبری اعضای جدید شورای سیاست گذاری این رسانه را معرفی کرد.

بر این اساس از این پس آقایان ساعد اصلانی، حسین افضلی، حمیدرضا طاهری، میلاد مقدم، مجتبی میره جینی و مسعود حبیبی به عنوان اعضای جدید شورای سیاست گذاری حرف تازه معرفی می شوند و در کنار مدیر مسئول این رسانه به بررسی مسائل روز مدیریت شهری رشت و تعیین و تبیین خط مشی این رسانه خواهند پرداخت.

ضمنا حرف تازه از این پس با شعار “حرف تازه؛ صدای رسای مردم رشت” به فعالیت خود ادامه می دهد و سعی بر آن خواهد بود فارغ از جناح بندی های نانوشته مدیریت شهری رشت، آنچه مطالبه مردم فهیم و فرهیخته شهر رشت است به رشته تحریر درآید.

اعضای تحریریه این پایگاه خبری بدون تغییر به فعالیت خود ادامه می دهند.

گفتنی است در کنار پوشش اخبار روز استان گیلان، اولویت و تمرکز حرف تازه پیرامون مسائل مربوط به مدیریت شهری رشت و اطلاع رسانی، نقد و بررسی عملکرد اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار