رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵
  • الجمعة ۲۷ جماد أول ۱۴۳۸
  • 2017 Friday 24 February
  • جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
  • کد خبر : 17639
  • مشاهده : 194 بازدید
  • اخبار » اقتصاد
  • چاپ خبر : در جلسات نت ورک مارکتینگ چه می گذرد؟

حرف تازه : شاید تا امروز هر کدام از جوان های شهر ما حداقل یکبار نام نتورک مارکتینگ به گوششان خورده باشد و یا شاید حتی برای بسیاری از آنها پیش آمده است که یکی از دوستانشان می خواهد در خصوص راه اندازی یک کسب و کار با آنها صحبت کند و یا به اصطلاح […]

حرف تازه : شاید تا امروز هر کدام از جوان های شهر ما حداقل یکبار نام نتورک مارکتینگ به گوششان خورده باشد و یا شاید حتی برای بسیاری از آنها پیش آمده است که یکی از دوستانشان می خواهد در خصوص راه اندازی یک کسب و کار با آنها صحبت کند و یا به اصطلاح پرزنت کند. طبیعتا این اتفاق برای ما هم رخ داده است؛ در چنین موقعیت هایی در مقابل برخی آشنایان قرار گرفته ایم. همین باعث شد تا کمی بیشتر کنجکاو شویم تا ببینیم در جلسات نت ورک مارکتینگ چه می گذرد؟

در پی بازار کساد اشتغالی که درامد مناسبی داشته باشد، این روزها شرکت هایی روی کار آمده اند که با گردآوری جوانان جویای کار به آموزش همراه با اشتغال می اندیشند. آنطور که پیداست هدف اصلی این شرکت ها که به صورت مویرگی و زیر مجموعه ای به فعالیت می پردازند اشتغالزایی است و ظاهرا تعدادی از آنها مجوزهای لازم جهت فعالیت را نیز اخذ کرده اند. در همین شهر رشت نیز بارها در این خصوص می شنویم و شرکت های مختلفی مشغول فعالیت هستند.

با تحقیق در خصوص یکی از جلسات شرکت پرشین وی که یکی از شرکتهای نت ورک مارکتینگ است دریافتیم که هر زیر مجموعه جدیدی پس از رسیدن به درآمد زایی و‌ کسب حاشیه سود امن٬ هدفی نیز برای خود تعیین می کند که این هدف باید در راستای سلامت جامعه به صورت مادی و یا معنوی باشد.

مدیر عامل شرکت پرشین وی «سید مصطفی حسینی بیان» نام دارد و «هادی بیطرف» نیز که یکی از لیدرهای ارشد این شرکت است از سخنرانان‌ و آموزش دهندگان به حاضران در جلسه امروز بود که به آموزش نکاتی از بازاریابی شبکه ای می پرداخت.

به نظر می رسد وقت آن رسیده است تا رسانه های گیلان با پیگیری بیشتر به دنبال آن باشند که ببینند در جلسات نت ورک مارکتینگ چه می گذرد؟

photo_2016-11-11_14-38-45 photo_2016-11-11_14-38-58 photo_2016-11-11_14-39-03 photo_2016-11-11_14-39-07 photo_2016-11-11_14-39-10 photo_2016-11-11_14-39-14 photo_2016-11-11_14-39-18 photo_2016-11-11_14-39-21 photo_2016-11-11_14-39-25 photo_2016-11-11_14-39-28 photo_2016-11-11_14-39-32 photo_2016-11-11_14-39-35 photo_2016-11-11_14-39-45 photo_2016-11-11_14-39-53 photo_2016-11-11_14-39-58 photo_2016-11-11_14-40-01 photo_2016-11-11_14-40-05

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

یادداشتی از بهنیا ثابت رفتار؛

اعتمادسازی یا اعتمادسوزی؟

بهنیا ثابت رفتار* -  اعتمادسازی یکی از ارکان اصلی توسعه شهری است. در سایه ایجاد اعتمادسازی محلی است که مشارکت و همراهی مردم با مدیران در سطوح بالاتری شکل می گیرد و آستانه تحمل در مقابل مشکلات و نارسایی های موجود به امید حرکت رو به توسعه افزایش می یابد. در نتیجه در مسیر دستیابی به اهداف برند سازی و ایجاد فرصت های اقتصادی موانع کمتری ایجاد می شود. اما در نقطه مقابل اعتمادسازی، آسیبی به نام "اعتمادسوزی" وجود دارد. اعتمادسوزی می تواند ارتباط معناداری با ذهنیت ایجادشده در مردم در راستای اعتمادسازی داشته باشد. شاید زمانیکه یک مجموعه تصمیم به ایجاد اعتمادسازی محلی می کند به مراتب بیش از زمانی که چنین قصدی ندارد در معرض اعتمادسوزی قرار می گیرد و توقع ایجادشده سبب می شود نواقص و نارسایی ها بیشتر به چشم بیاید و اعتمادی که تا حدی پیش از این ایجاد شده است، به شدت آسیب ببیند. زمینه های بروز چنین پدیده ای در میان رشتوندان در مقابل مجموعه شهرداری رشت که مدتی است تلاش می کند در راستای اعتمادسازی محلی گام بردارد وجود دارد. که در ادامه به دلایل آن می پردازیم. تحقیقات نشان می دهد با توجه به اینکه ویژگی های محیط شهری تقریبا ثابت است، ویژگی های اعتمادشونده و اعتماد کننده نقش اصلی را در ایجاد اعتماد به مدیریت شهری ایفا می کنند. بر اساس این مدل، اگر بخواهیم رابطه شهرداری رشت با شهروندان را در دوره حضور سید محمدعلی ثابت قدم مد نظر قرار دهیم، نمی توانیم انتظار ایجاد اعتماد کامل به مدیریت شهری را داشته باشیم به این دلیل که برای هریک از  مهم ترین ویژگی های اعتماد شونده (مدیریت شهری) مثالی نقض و یا حداقل یک علامت سوال چالش برانگیز داریم که آسیب بسیاری به اعتمادسازی محلی وارد می کند.  نتایج این تحقیق نشان می دهد: "توانایی انجام وظایف" مهم ترین مولفه در میان ویژگی های مدیریت شهری است. عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه کارکنان بخش های مختلف از جمله نیروهای زحمتکش آتش نشانی، پاکبانان، پرسنل حوزه فضای سبز، بازرسان تاکسیرانی، رانندگان اتوبوس و ... که از اولیه ترین وظایف هر شهرداری است و یا به عنوان مثال مشکلات ناشی از برف نیم متری در روزهای اخیر و عدم خدمات رسانی مناسب از جمله مواردی است که سوالات زیادی را در ذهن شهروندان ایجاد کرده است. آیا پیاده راهی که در ابتدای عمر خود با کفپوش های بی کیفیت روزگار می گذارند، آن هم وقتی هزینه قابل توجهی برای ساخت آن شده است، نشان از عدم توانایی در انجام وظایف به طور صحیح ندارد؟ آیا اجرای آسفالت های ضعیف که مورد انتقاد اعضای شورا و شهروندان قرار می گیرد آن هم در شرایطی که نسبت به گذشته هزینه بیشتری برای آن می شود و کمیت آن هم به صورت ملموس بالا می رود نشانی از ناتوانی در انجام وظایف ندارد؟ حداقل این است که نظارت کافی در این موارد صورت نگرفته است. البته از آنجا که قصد ندارم در این تحلیل به بیان تمامی مشکلات موجود ...

آخرین اخبار