رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵
  • الخميس ۲۶ جماد أول ۱۴۳۸
  • 2017 Thursday 23 February
رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره برند برتر در گیلان

حرف تازه : اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود. به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: اولین جشنواره برند برتر استان […]

حرف تازه : اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.

این جشنواره در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران مرتبط با موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی‌کشور و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

علی منتظری تصریح کرد: مسئولیت اجرای جشنواره مذکور در استان، با مرکز آموزش بازرگانی است و دستگاه های ذیربط در کمیته برگزاری جشنواره همکاری می کنند.

وی همچنین گفت: حمایت از تولید داخلی و برند آفرینی، ارتقای جایگاه‌برندهای داخلی در اذهان عمومی و تقویت کسب و کار داخلی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره در استان است.

منتظری افزود: در جشنواره یاد شده، از تعدادی از برندهای برتر استانی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی و … تجلیل به عمل آمده و به عنوان برندهای برتر معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: براساس قوانین تدوین شده، برندهای برتر منتخب در جشنواره استانی و ملی، از مشوق ها و خدمات حمایتی ویژه ای برخوردار خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان جهت ثبت نام در رقابت جهت انتخاب برندهای برتر استان می‌توانند از طریق دبیرخانه جشنواره در مرکز آموزش بازرگانی گیلان با شماره‌های ۳۳۲۶۱۰۴۶ و ۳۳۲۶۱۰۴۷ و یا از طریق سایت www.gilan-btc.ir اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

یادداشتی از بهنیا ثابت رفتار؛

اعتمادسازی یا اعتمادسوزی؟

بهنیا ثابت رفتار* -  اعتمادسازی یکی از ارکان اصلی توسعه شهری است. در سایه ایجاد اعتمادسازی محلی است که مشارکت و همراهی مردم با مدیران در سطوح بالاتری شکل می گیرد و آستانه تحمل در مقابل مشکلات و نارسایی های موجود به امید حرکت رو به توسعه افزایش می یابد. در نتیجه در مسیر دستیابی به اهداف برند سازی و ایجاد فرصت های اقتصادی موانع کمتری ایجاد می شود. اما در نقطه مقابل اعتمادسازی، آسیبی به نام "اعتمادسوزی" وجود دارد. اعتمادسوزی می تواند ارتباط معناداری با ذهنیت ایجادشده در مردم در راستای اعتمادسازی داشته باشد. شاید زمانیکه یک مجموعه تصمیم به ایجاد اعتمادسازی محلی می کند به مراتب بیش از زمانی که چنین قصدی ندارد در معرض اعتمادسوزی قرار می گیرد و توقع ایجادشده سبب می شود نواقص و نارسایی ها بیشتر به چشم بیاید و اعتمادی که تا حدی پیش از این ایجاد شده است، به شدت آسیب ببیند. زمینه های بروز چنین پدیده ای در میان رشتوندان در مقابل مجموعه شهرداری رشت که مدتی است تلاش می کند در راستای اعتمادسازی محلی گام بردارد وجود دارد. که در ادامه به دلایل آن می پردازیم. تحقیقات نشان می دهد با توجه به اینکه ویژگی های محیط شهری تقریبا ثابت است، ویژگی های اعتمادشونده و اعتماد کننده نقش اصلی را در ایجاد اعتماد به مدیریت شهری ایفا می کنند. بر اساس این مدل، اگر بخواهیم رابطه شهرداری رشت با شهروندان را در دوره حضور سید محمدعلی ثابت قدم مد نظر قرار دهیم، نمی توانیم انتظار ایجاد اعتماد کامل به مدیریت شهری را داشته باشیم به این دلیل که برای هریک از  مهم ترین ویژگی های اعتماد شونده (مدیریت شهری) مثالی نقض و یا حداقل یک علامت سوال چالش برانگیز داریم که آسیب بسیاری به اعتمادسازی محلی وارد می کند.  نتایج این تحقیق نشان می دهد: "توانایی انجام وظایف" مهم ترین مولفه در میان ویژگی های مدیریت شهری است. عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه کارکنان بخش های مختلف از جمله نیروهای زحمتکش آتش نشانی، پاکبانان، پرسنل حوزه فضای سبز، بازرسان تاکسیرانی، رانندگان اتوبوس و ... که از اولیه ترین وظایف هر شهرداری است و یا به عنوان مثال مشکلات ناشی از برف نیم متری در روزهای اخیر و عدم خدمات رسانی مناسب از جمله مواردی است که سوالات زیادی را در ذهن شهروندان ایجاد کرده است. آیا پیاده راهی که در ابتدای عمر خود با کفپوش های بی کیفیت روزگار می گذارند، آن هم وقتی هزینه قابل توجهی برای ساخت آن شده است، نشان از عدم توانایی در انجام وظایف به طور صحیح ندارد؟ آیا اجرای آسفالت های ضعیف که مورد انتقاد اعضای شورا و شهروندان قرار می گیرد آن هم در شرایطی که نسبت به گذشته هزینه بیشتری برای آن می شود و کمیت آن هم به صورت ملموس بالا می رود نشانی از ناتوانی در انجام وظایف ندارد؟ حداقل این است که نظارت کافی در این موارد صورت نگرفته است. البته از آنجا که قصد ندارم در این تحلیل به بیان تمامی مشکلات موجود ...

آخرین اخبار