رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
  • الأربعاء ۱۹ ربيع ثاني ۱۴۳۸
  • 2017 Wednesday 18 January
در دیدار جبار کوچکی نژاد با سید حسن قاضی زاده هاشمی انجام شد؛

پیگیری و مکاتبات گسترده مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حرف تازه: جبار کوچکی نژاد با سید حسین قاضی زاده هاشمی دیدار کرد. در این دیدار چند توصیه در قالب برنامه ششم توسعه مطرح شد و مواردی از درخواست های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشکده های تابعه پیگیری و موافقت های لازم از وزارتخانه مربوطه اخذ گردید. دراین جلسه که یازدهم مهرماه جاری صورت گرفت؛ جبار کوچکی نژاد […]

حرف تازه: جبار کوچکی نژاد با سید حسین قاضی زاده هاشمی دیدار کرد.

در این دیدار چند توصیه در قالب برنامه ششم توسعه مطرح شد و مواردی از درخواست های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشکده های تابعه پیگیری و موافقت های لازم از وزارتخانه مربوطه اخذ گردید.

دراین جلسه که یازدهم مهرماه جاری صورت گرفت؛ جبار کوچکی نژاد ضمن تشکر از تلاش های سید حسن قاضی زاده هاشمی در پاسخ به اظهارات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران که خواهان واگذاری مدیریت بیمارستان ها به بخش خصوصی و یا به صورت هیئت امنایی بود گفت: واگذاری بیمارستان ها به این شکل به شدت به مردم آسیب خواهد زد مگر اینکه واقعا دولت در اجرای این شیوه بحث های اقناعی قابل قبولی را به مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنده معتقدم در برنامه ششم بهتر است دربحث نظام ارجاع سرمایه گذاری شود تا بسیاری از کاستی ها پوشش یابد.

تعدادی از مکاتبات صورت گرفته :

تخصیص مبلغ ۲میلیارد ریال جهت بازسازی محوطه دانشکده پرستاری و مامایی

۱

موافقت ایجاد فضای فیزیکی در داشکده پزشکی گیلان

۳

موافقت راه اندازی مرکز آزمون در دانشکده پزشکی گیلان

۴

موافقت راه اندازی مرکز p.h.d رشته بیو لوژی بالینی

۵

موافقت جذب ۳میلیارد ریال جهت خرید انواع مولاژهای آموزشی برای دانشجویان رشته پرستاری

۶

مجوز تاسیس مرکز استاندارد آموزشی جهت آموزش به کادر بهداشتی استان وشهرستانهای همجوار

۷

اخذ موافقت اولیه جهت راه اندازی دانشکده توانبخشی

۸

اخذ موافقت اولیه راه اندازی رشته پرستاری اورژانس در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشکده پرستاری گیلان

۹

اخذ مجوز ایجاد مرکز آموزش مداوم مورد نیاز برای کلیه دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۱۰

اخذ مجوز دوره دکتری پرستاری

۱۱

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

همه چیز درباره برندسازی رشت؛

قسمت اول: گفتگو با مهدی محمدی

حرف تازه : برندسازی شهری از جمله اقداماتی است که دکتر ثابت قدم به آن می نازد. به نظر می رسد که این پروژه بخشی از کار سترگ " بازآفرینی" باشد که البته ابتر باقی ماند و معلوم نشد سرنوشتش چه شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات متمادی برندسازی رشت به نتیجه ای عجیب رسید که هیچگاه دلایل و چرایی اش معلوم نشد: " رشت، شهر جشنواره ها". در سلسله مصاحبه هایی بنا داریم به چگونگی این فرآیند بپردازیم. اولین گفتگو با مهدی محمدی است که در کارگروه برندسازی حصوری پررنگ داشت. سوال: جناب محمدی بفرمایید شما از کی وارد پروژه ی برندسازی رشت شدید؟ سلام و ممنون از شما برای این مصاحبه. تاریخ دقیق را در این لحظه به یاد ندارم ولی در اوایل زمستان سال گذشته به جلسات برندسازی شهر رشت دعوت شدم. سوال: این جلسات در شهرداری برگزار می شد یا مشاوری بیرونی اینکار را انجام می داد؟ خیر، جلسات در شهرداری برگزار میشد و متولی آن هم دفتر مطالعات شهرداری بود و البته جلسات بطور معمول باحضور خود آقای دکتر ثابت قدم برگزار می شد. سوال: افراد حاضر در این کارگروه چه کسانی بودند؟ منظور این است که از داخل شهرداری بودند؟ افراد حاضر دراین جلسات ترکیبی بودند از نیروهای شهرداری و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف شهری، بطور آماری فکر میکنم که به لحاظ تعدادی، تعداد افراد بیرونی در جلسات، بیشتر از نیروهای شهرداری بود. سوال: برندسازی شهری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟ ببینید، این یک بحث تخصصی و طولانی است که ممکن است از حوصله مخاطبان شما خارج باشد اما بطور خلاصه اگر در تجارت برند را نام، علامت، نشانه و یا همه اینها بصورت توامان بدانیم، ما برای یک شهر برند انتخاب نمی کنیم، بلکه برندسازی می کنیم و برندسازی یک شهر ترکیبی است از دانش، تدبیر و تجربه که می تواند با برتری دادن به نام شهر، باعث افزایش اعتبار و شهرت یک شهر نزد مخاطبان و جامعه هدف شده و می تواند بطور مستقیم به کسب شهرت، جذب سرمایه گذار، توسعه گردشگری، افزایش درآمد و بهبود زندگی شهروندان بیانجامد. سوال: هدف از برندسازی رشت چه بود؟ جذب سرمایه گذار یا جلب توریست؟ این دو بحث از هم منفک نیستند، شما برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت اقتصادی داشته باشید و یکی از راههای ایجاد جذابیت اقتصادی جلب توریست و درامدهای حاصل از آن هست. سوال: این فرآیند چگونه طی شد؟ چقدر طول کشید؟ همانطور که عرض کردم، متولی این بحث دفتر مطالعات شهرداری بود و در مورد کل فرآیند دوستان بهتر میتوانند اعلام نظر کنند، اما آن بخشی که بنده در خدمت دوستان بودم از اینجا شروع شد که پرسشنامه ای برای بنده به عنوان عضوی از همان عنوانی که خود شما به آن اشاره کردید شورای برندسازی ارسال شد که شعارهایی را که براساس مطالعات و نظرات مخاطبین انتخاب شده بود، برای نظرسنجی و اولویت دهی. در انتهای فرم هم عنوان شده بود که اگر خودتان هم شعاری را مدنظر دارید بنویسید. از این ...

آخرین اخبار