رفتن به بالا

حرف تازه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶
  • الثلاثاء ۲۸ ربيع ثاني ۱۴۳۹
  • 2018 Tuesday 16 January

حرف تازه – عصر دوشنبه مالکیت سپیدرود رشت به دکتر جواد تن زاده واگذار شد و مقرر شد پروانه باشگاه تا ۴۸ ساعت آینده به نام تن زاده صادر شود. در پی انتشار این خبر تصمیم گرفتیم نگاهی به سوابق مدیریتی جواد تن زاده بیندازیم؛ جوانی متولد رشت که موفقیت های فراوانی را در دوران […]

حرف تازه – عصر دوشنبه مالکیت سپیدرود رشت به دکتر جواد تن زاده واگذار شد و مقرر شد پروانه باشگاه تا ۴۸ ساعت آینده به نام تن زاده صادر شود. در پی انتشار این خبر تصمیم گرفتیم نگاهی به سوابق مدیریتی جواد تن زاده بیندازیم؛ جوانی متولد رشت که موفقیت های فراوانی را در دوران زندگی خود به دست آورده است. 

جواد تن زاده را در رشت بیشتر به واسطه حضور او در جمع کاندیداهای شهرداری رشت در دوران پس از ثابت قدم می شناسند؛ چرا که عمده فعالیت های او به واسطه موقعیت شغلی اش در پایتخت بوده است. 

مدارک تحصیلی

جواد تن زاده دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران است؛ یکی در گرایش راه و ترابری و دیگری در گرایش خاک و پی. دکتری راه و ترابری او سال ۸۶ از دانشگاه استکهلم سوئد اخذ شده است و دکتری خاک و پی (ژئو تکنیک) او نیز در سال ۹۲ از دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان. اما این همه جاه طلبی و هدف گذاری این جوان موفق رشتی نیست. 

سوابق علمی و آموزشی

تن زاده مبتکر طرح آسفالت های ضد یخ مسلح شده با نانو مواد است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است. کسب مدرک فناوری اطلاعات ITIL V3  از موسسه EXIN انگلیس در سال ۲۰۰۹ ، مدرک طراحی و آنالیز روسازی بتنی فرودگاه از موسسه فدرال هوانوردی امریکا FAA در سال ۲۰۱۳ ، تالیف ۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینه راه سازی و ایمنی راه و روسازی و حمل و نقل و ترافیک ، ۱۰ عنوان مقاله ISI در زمینه راه و روسازی و ترافیک و مقالات متعدد در کنفرانس های تخصصی تنها بخشی از سوابق علمی و آموزشی او محسوب می شود. 

مسئولیت ها 

دکتر تن زاده در سال ۸۰ مشاور حمل و نقل و ترافیک رئیس پلیس راهور تهران شد. پس از آن در سال ۸۱ به عنوان مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران  قبول مسئولیت کرد. معاون عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در سال ۸۲ مسئولیت بعدی او بود. تن زاده در سال ۸۶ بار دیگر در شهرداری تهران و این بار به عنوان معاون برنامه ریزی و مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت شد و پس از آن در همان سازمان در سال ۸۸ رئیس کمیته های تخصصی شبکه معابر حمل و نقل عمومی شد. 

کمی بعد تن زاده به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان تهران در سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک حضور یافت. معاونت برنامه ریزی و امور تولیدی این شرکت در سال ۸۹ مسئولیت بعدی تن زاده بود.

جوان موفق رشتی که همچنان در مسیر موفقیت گام بر میداشت در ادامه به عنوان مشاور مدیرکل سازمان هواپیمایی و شرکت مادر فرودگاه های کل کشور منصوب شد. 

مشاور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی در سال ۹۲ در وزارت راه و شهرسازی و کارشناس ارشد دبیرخانه شورای عالی فنی از سال ۹۵ در سازمان برنامه و بودجه نیز در سوابق درخشان جواد تن زاده دیده می شود.

این تنها بخشی از سوابق مالک جدید سپیدرود است.

فعالیت بنگاه های اقتصادی تن زاده

دکتر تن زاده علاوه بر تمام موفقیت های علمی، مدیریتی و اجرایی در زمینه اقتصادی نیز چهره ای موفق به شمار می رود. یکی از زمینه های فعالیت اقتصادی او در زمینه تولید برق است که ظاهرا به زودی این فعالیت اقتصادی حدود ۵۰ درصد نیز رشد خواهد داشت. در سوابق او فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به چشم می خورد. 

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

روزگار سیاست بدون آیت الله

حرف تازه - در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد. لیلا شریف نوشت: یکسال از رفتن «آیت الله سیاست» گذشت، یک سالی پرتلاطمی که در گوشه و کنار سیاست آن از انتخابات تا همین اعتراضات اخیر، سیاست پیشگان چپ و راست گاه و بیگاه از جای خالی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سخنی به میان آورد. در این میان شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله هاشمی را بر دوش خود احساس کرد، چه آنکه پایه های حضور روحانی در پاستور مدیون مدد رسانی هاشمی رفسنجانی بود و هم او بود که در ۴ سال سخت دوره اول ریاست جمهوری همیشه پشت دولت روحانی ایستاد.  آیت الله در همان روزهای منتهی به انتخابات ۹۲ زمانی که پای حمایت از حسن روحانی به میان آمد، با صراحت گفته بود:« از همان ابتدا در مجمع تشخیص بحثمان این بود که آقای ناطق نوری نامزد شوند اما ایشان گفت نمی آیم. سپس به آقای روحانی پیشنهاد دادیم که نامزد شود.» شاید حسن روحانی در همان ۴ سال سکانداری دولت یازدهم، زمانی که در کارهایش به بن بست می رسید، بهترین مرجع برای مشکل را در هم کلامی با آیت الله هاشمی می دید، اما پس از فوت مرد اعتدالی سال‌های اخیر سیاست ایران، روحانی به خوبی درک کرد که دیگر چنین ملجاء و مأمنی برای او در عبور از بحران‌ها وجود ندارد و باید تنها مسیر ریاست بر پاستور را طی کند. ای کاش ها در نبود هاشمی «در روایت اسلامی داریم که وقتی عالم مومنی از دنیا می رود رخنه و روزنه ای به وجود می آید که چیزی نمی تواند جای آن را پر کند. جامعه این را در یک سال گذشته کاملا فهمید و خلاء حضور او احساس می شود.»، این گفته سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت، روایتی است از «ای کاش‌هایی» در نبود آیت الله. شاید بیراه نباشد که برای درک بهتر این خلاء بر اتفاقاتی که در بازه زمانی یک سال گذشته و در نبود آیت ‌الله  کشور را درگیر خود کرد، مروری داشته باشیم. کارزار انتخاباتی روحانی در نبود آیت الله آخرین روز اردیبهشت ماه روزی بود که روحانی آن را در تقویم سیاسی خود به عنوان دومین برد انتخاباتیش علامت زد. بردی که اگر از انتخابات سال ۹۲ سخت تر نباشد، آسانتر هم نبود.  شیخ دیپلمات که در خرداد ۹۲ با حمایت تمام قد آیت الله هاشمی وارد گود رقابت شده بود، چند ماه مانده به انتخابات ۹۶ مهم ترین حامی خود را از دست داد.  در این هنگام بود که تکرار سخنانی که آیت الله جسته و گریخته در ماه های قبل فوتشان در رابطه با گزینه انتخاباتی سال ۹۶ زده بودند، ...

آخرین اخبار